Garancia

Kiterjesztett 3 év Mobil Sound Garancia!

A törvényben meghatározott min 1 év helyett cégünk 3 éves extra garanciát vállal, a Mobil Sound Bt-nél vásárolt termékeidre, mindezt úgy, hogy semilyen extra költségbe nem kerül neked. A 3 év garanciás Focusrite és Novation termékek esetében a gyártó és a magyarországi forgalmazó jóvoltából biztosított ez az időtartam.
A pontos garancia időt minden terméknél a termékoldalon feltüntetjük a rövid leírás alatt! (Ahol nem látod a 3 év garanciát ott azokra a termékekre értelemszerüen az ott látható idő az érvényes.)

A 3 éves Mobil Sound Garancia érvényes minden a Mobil Sound Bt-nél közvetlenül megvásárolt termékre. A kiterjesztett garancia nem ruházható át harmadik fél számára, ebbe beletartozik a továbbértékesítés is.

A kiterjesztett 3 éves garancia kizárólag azokra a típusú meghibásodásokra érvényes, ahol a meghibásodás bizonyíthatóan anyaghiba, vagy gyártási hibából adódóan következett be.
A kiterjesztett garancia érvényét veszti a következő esetekben:

  • Természetes elhasználódásból eredő alkatrészhibák esetén, mint például forgópótméterek, faderek, CD/DVD meghajtók, izzók, tűk, LED-ek, kijelző hibák, stb.
  • Fizikai behatásból és nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák mint pl: Túlvezérlés, kábeltörés, kábelszakadás, a felhasználó által végzett saját átalakítások, módosítások alkatrészcserékből adódnak, amit nem a hivatalos márkaszervíz, vagy a Mobil Sound Bt végzett el.
  • A termékek biztonsági útmutatójában, vagy User manualban leírtak figyelmen kívűl hagyásából vagy be nem tartásából bekövetkezett meghibásodások esetében.
  • Külső erőhatásoktól származó sérülésekből, környezeti hatásoktól adódó meghibásodások mint pl: ráütés, elejtés, elázás, folyadék behatolás, hőhatás, túlfeszültség okozta károk, por, homokvihar stb.
  • Szállítás közben bekövetkezett sérülések esetén.

A kiterjesztett garancia keretein belül érvényesített garanciális igény esetén a garanciaidő nem hosszabbodik meg a javítás idejével, és a termék cseréje esetén sem indul újra. Az alap (kötelező) jótállási idő alatt a csere/javítás után legalább a kötelező 1 éves jótállási idő újrakezdődik.
A Mobil Sound Bt fenntartja a jogot hogy eldöntse, díjmentes javítást, vagy termék cserét biztosít. Ez utóbbi esetében ha a terméket újra cseréljük, akkor a meghibásodott készüléket le kell adni minden gyári tartozékával és csomagolásával, dobozával együtt és annak tulajdonjoga a Mobil Sound Bt-t illeti meg onnantól.
A garanciális javítás vagy csere ideje alatt eredő bármely költség vagy veszteségért a Mobil Sound Bt nem vállal felelőséget. Az általános szerződési feltételekben meghatározott pontok mérvadóak, pl A javítás ideje alatt esetlegesen kiesett haszon stb.
A törvény által előírt garanciális jogokat, illetve a gyártók által biztosított garanciális feltételeket a kiterjesztett Mobil Sound Bt által biztosított Garancia nem befolyásolja hátrányosan.
Mi kell tennem a garancia érvényesítéséhez:

  1. Elérhetőségeinken keress minket mielött visszaküldöd a terméket, mert lehetséges hogy egy email vagy telefonos egyeztetés után kiderül, hogy egy beállítás vagy egy funkció figyelmen kívül hagyása okoz valami féle működési hibának tűnő jelenséget.
  2. A terméket gyári dobozában, csomagolásában, kiegészítőkkel, tartozékokkal együtt küld vissza üzletünkbe, vagy a szervízbe. Igény esetén Br 1500 Ft ért küldünk érte futárt a te kényelmed érdekében ezzel költséghatékony megoldást biztosítunk számodra. Ehhez szükséges adatokat emailben kérjük: Név, felvétel helye, címe Irányítószám, telefonszám és írd ide nekünk, hogy Garanciális javításos termékhez kérnél futárt. Ide küld el kérlek: 5540 Szarvas Szabadság u.28/2. címre, egy olyan normális dobozban amibe beletennél egy új terméket is hogy biztosan ne sérüljön meg. Köszönjük:-)
  3. A vásárláskor kapott számlát vagy másolatát és a garancialevelet küld el, valamint a részletes és pontos hibaleírást egy A/4 es lapra ird le kérlek és tedd a csomagba. Köszönjük!
    Garanciális hiba esetén díjmentesen visszaküldjük Neked a terméket a javítás után.
    Garancia időn túli javítás esetén is keress minket bátran, hiszen saját szervízzel is rendelkezünk. Igény esetén Br 1500 Ft ért küldünk érte futárt a te kényelmed érdekében illetve költséghatékony megoldást biztosítunk számodra.

Általában a Garanciális feltételekről.
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez!
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek, kivétel ez alól ha nincs importőre az adott terméknek országunkban. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Ez és az ennél hosszabb jótállási idő is a termékoldalon minden terméknél látható! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A nyugta vagy számla egy példánya
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy, vagy a gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, vagy saját szervízünkel javíttatjuk (Somogyi termékek stb, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet. A Mobil Sound-nak törekednie kell a jogszabályok szerint a 15 napon belüli javításra/cserére.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

1, Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán, vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

2, Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a Mobil Sound Bt díjmentesen visszaküldi a terméket Neked!
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítási visszaküldés költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél véletlenül nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.